Bestellen

Ontvang ik na het bestellen een bevestiging van de bestelling?

Je kunt de bevestigingsmail enkele minuten in jouw mailbox verwachten. Zie je hem niet staan? Check dan eerst de 'ongewenste mail'. Als je ‘m niet ontvangt, neem dan contact met ons op (zie contact).

Foutje gemaakt?

Geen probleem, neem dan even contact met ons op en wij passen het voor je aan. Klopt het e-mailadres wel, maar heb je echt geen mail ontvangen? Neem dan ook direct even contact met ons op.

Krijg ik een factuur bij mijn bestelling?

Zodra je bestelling is afgerond middels een betaling, krijg je de factuur in de bevestigingsemail.

Hoe snel kan mijn gepersonaliseerde cadeau verstuurd worden?

Voor de meeste cadeaus met een Nederlands afleveradres geldt een levertijd van 14 dagen. Dit heeft te maken met het produceren van de unieke sleeve.

Kan ik speciale tekens gebruiken?

Om technische redenen is het niet mogelijk om Cyrillische, Aziatische, Griekse of Arabische tekens te gebruiken in je ontwerp. Als oplossing zou je de buitenlandse tekst ook kunnen verwerken in een afbeelding. Een afbeelding kan namelijk wel allerlei tekens en teksten bevatten!

Is mijn cadeau op voorraad?

De cadeaus op de website zijn altijd op voorraad, tenzij anders staat aangegeven. Wil je grote aantallen bestellen? Voor maatwerk en orders vanaf 75 flessen kan je terecht bij onze andere site: bedruktefles.nl.

Kan ik tekst en een foto combineren en eventueel extra tekst toevoegen?

Wij willen je graag helpen jouw cadeau zo leuk mogelijk te maken. Daarom kun je bij alle cadeaus kiezen om een foto én tekst toe te voegen.

Hoe weet ik of mijn foto van goede kwaliteit is?

Wij willen natuurlijk dat jij helemaal tevreden bent met jouw cadeau. Daarom is het belangrijk dat je foto's van goede kwaliteit zijn. Een foto met een formaat van 400 dpi.

Betalen

Wat zijn de betaalgegevens van BedruktGeschenk?

Onze bankgegevens zijn:
BTW: NL857757866B01
IBAN: NL34INGB0007840209

Welke betaalmogelijkheden heb ik?

Bij BedruktGeschenk(.nl) kan je op verschillende manieren betalen: Ideal of creditcard. Omdat het product speciaal voor jou gemaakt wordt, is betalen onder rembours niet mogelijk.

Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?

Omdat het product speciaal voor jou gemaakt wordt, is betalen achteraf niet mogelijk.

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Wij rekenen voor het bezorgen vanaf 6 flessen geen verzendkosten. Voor het bezorgen van onze producten op de Waddeneilanden geldt een toeslag van € 8,95. Deze wordt apart in rekening gebracht. Ook kan je je aankoop afhalen in de Wijkermeerstraat 27, 2131 HB Hoofddorp. Indien je buiten Nederland een product geleverd wilt hebben, neem dan contact met ons op.

Voortgang bestelling

Wat is de status van mijn bestelling?

Benieuwd naar de status van jouw bestelling? Je krijgt een bericht als het product gereed staat voor verzending.

Kan ik mijn bestelling achteraf nog aanpassen?

Zolang de bestelling nog niet afgerond is met een betaling is aanpassing mogelijk. Mocht je er onverhoopt achter komen dat er iets fout is gegaan in je ontwerp, neem dan direct na betaling contact met ons op. Wij kunnen dan in overleg nog kijken of aanpassing mogelijk is.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Je kunt jouw bestelling alleen annuleren als je nog niet hebt betaald.

Verzending & bezorging

Hoe wordt mijn cadeau verstuurd?

Al je gekozen producten worden thuis (in Nederland) bezorgd via DPD/Vinologix. Deze vervoerder is gespecialiseerd in het snel en veilig bezorgen van je product. De flessen worden in breukwerende verpakking verzonden en is ruimschoots verzekerd tegen schade. Je ontvangt je pakket dus altijd in goede orde! DPD/Vinologix werkt als volgt: Indien je het pakket niet in ontvangst kunt nemen, dan wordt het pakket bij het dichtstbij zijnde 'pick-up point' aangeboden. Wij bevestigen je bestelling per email en met een link om op internet te volgen wat de status is van je bestelling.

Kan ik mijn pakketje volgen?

Zodra je cadeau wordt verzonden ontvang je per mail de bevestiging van de verzending met daarin een link om op internet de bestelling te volgen.

Kan ik kiezen voor een andere afleverdatum en/of adres?

Je kunt de cadeaus laten bezorgen op een datum en/of adres naar keuze. Dit doe je door in de link, die je ontvangt na verzending, de aanpassing te doen.

Wat gebeurt er met mijn cadeau als ik niet thuis ben?

DPD/Vinologix werkt als volgt: Indien je het pakket niet in ontvangst kunt nemen, dan wordt het pakket bij het dichtstbij zijnde 'pick-up point' aangeboden.

Kan ik mijn cadeau in het buitenland laten leveren?

Natuurlijk! Neem daarvoor even contact met ons op: Tel : 023-5553175 / E-mail: info@bedruktgeschenk.nl

Wat kan ik doen als het pakket beschadigd is?

BedruktGeschenk(.nl) doet haar uiterste best om uw bestelling onbeschadigd en netjes bij je af te leveren. Indien je niet het juiste product geleverd krijgt of er is sprake van beschadiging, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen dan in overleg zorgen voor een oplossing.

Service & contact

Mijn cadeau is niet zoals ik gehoopt had, wat moet ik doen?

Vervelend dat we je niet hebben kunnen verrassen met jouw cadeau. Omdat wij dit net zo vervelend vinden als jij willen we dit graag voor je oplossen. Neem daarom gelijk even contact op met de klantenservice via mail, telefoon. Dan gaan we direct op zoek naar een passende oplossing.

Kan ik mijn ontvangen cadeau nog een keer bestellen?

Ben je zo blij met je cadeau dat je het nog een keer wilt bestellen? Dat kan! Maak een account aan voordat je begint met jouw ontwerp. De gegevens worden daar dan vastgehouden.

Kan ik het geleverde cadeau retourneren?

Omdat jouw cadeau speciaal voor jou is gemaakt, is het niet mogelijk het te retourneren. Ben je toch niet tevreden met het cadeau? Neem dan even contact op met de klantenservice. Dan kijken we samen hoe we dit op kunnen lossen.

Hoe kan ik contact opnemen?

Dat kan via telefoon of email. Tel : 023-5553175 / E-mail: info@bedruktgeschenk.nl
Heb je een andere vraag of een tip ter verbetering van onze dienstverlening, laat het ons dan weten!